یک دوست واقعی 

چه در شادی، چه در غم 

همیشه همراهتان است، برایش وزن، چهره و تمیزی خانه تان مهم نیست.

برایش فرقی ندارد که چه ماشینی سوار می شوید و افرا خانواده تان چه کسانی هستند.

چنین دوستانی شما را به خاطر خودتان و آنچه که هستنید دوست دارند.



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت2:24---5 شهريور 1393
به سلامتي خودم كه اگه هيچ نباشم لااقل نامردنيستم

به سلامتي خودم كه به هركي رسيديم خنديديم تاطرف واسه 2ديقه هم شده غمو غصشوبريزه بيرون

به سلامتي خودم كه وجوداين همه رفيق بازم بي رفيقم

به سلامتي خودم كه دوس داشتنو از بچگي ياد گرفتم

به سلامتي خودم كه بخشيدمو بخشيده نشدم

به سلامتي خودم كه سكوت كردم تا طرف خالي شه

ولي سكوت كرد تا من خالي شم........................................................ ........................//////////??????????????//////////// //تنهايي را دوس دارم چون بي وفا نيست

تنهايي رادوس دارم زيرا عشق دروغي دران نيست

تنهايي رادوس دارم زيرا تجربه كرده ام

تنهايي را دوس دارم چون خداهم تنهاس

تنهايي رادوس دارم زيرا انتظار كشيدن را پنهان كرده است
پاسخ:لایکککککککک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: